Economia

EMPRESA

Les targetes d'Akrocard, a 80 botigues

La Safe Keeper Card, de l'empresa de Vall-llobrega, arriba al consumidor final

L'empresa Akrocard, amb seu a Vall-llobrega, ha signat un acord per distribuir la targeta intel·ligent Safe Keeper Card a vuitanta punts de venda de tot l'Estat, en el marc de la seva estratègia per ampliar el seu mercat al consumidor final. La Safe Keeper Card és una targeta amb xip incorporat que permet guardar claus i números pin de forma segura i transportar certificats digitals encriptats, entre altres utilitats de seguretat. L'acord de comercialització s'ha signat amb el distribuïdor Movistar Complutel i amb la franquícia de papereria tècnica Punto Dip.

Amb aquest acord inicial Akrocard vendrà a 64 ciutats de tot l'Estat, amb presència a gairebé totes les comunitats. La targeta també es pot comprar al seu lloc web: www.safekeepercard.com. El mes de setembre està previst ampliar el nombre de botigues a l'acord amb la incorporació de nous punts de venda. “Aquest producte s'ha aconseguit després de tres anys de feina del departament d'investigació i desenvolupament de l'empresa”, va explicar el director general d'Akrocard, Lluc Noëlle, que va explicar que la Safe Keeper Card porta la informació encriptada dins el xip que incorpora i que es gestiona amb el programa gratuït que es pot descarregar des del lloc web www.safekeepercard.com

La targeta intel·ligent ofereix tres funcions de seguretat: és un contenidor segur de paraules clau i números pin, guarda certificats digitals de forma encriptada i permet als seus usuaris connectar-se amb un sol clic a llocs web d'accés amb mot de pas amb el sistema operatiu de Windows. Una vegada desconnectat de l'ordinador, no queda cap rastre de les claus a l'ordinador.

Akrocard disposa d'una plantilla d'una trentena de persones i produeix entre cinc i sis milions de targetes plàstiques al mes, la meitat de les quals incorpora tecnologia de darrera generació. La facturació anual de l'empresa és d'uns tres milions d'euros. Fins ara, l'estratègia comercial d'Akrocard s'ha basat en la venda a empreses.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.