Societat

Loteria

Apostar per en Pep Guardiola

L'administració 2 de Ripoll ha posat a la venda i esgotat 40 sèries de la grossa que coincideixen amb la data de naixement del tècnic del Barça

Repta una administració de Madrid que ha fet el mateix amb el del Madrid

Des de principi d'aquesta setmana, els entrenadors del Futbol Club Barcelona i del Real Madrid CF, Pep Guardiola i José Mourinho, tenen un nou front obert. Ara, no és al camp ni als micròfons de les sales de premsa dels camps de futbol de mig món, sinó a la loteria. I no és pas que competeixin per veure qui en compra més o qui hi guanya més diners, no. Es tracta d'un altre motiu de rivalitat que els ha sobrevingut des de Ripoll.

L'administració de loteria El Trebol de la plaça Clavé de Ripoll, la número dos de la capital del Ripollès, s'ha pres com un repte l'oferta de l'administració El Monstruo de Madrid, que està venent com a xurros el número de la grossa de Nadal de la loteria espanyola que coincideix amb la data de naixement de Mourinho.

Els propietaris del Trebol han posat a la venda i ja han esgotat 40 sèries del número 18.171, que és el que coincideix amb la data de naixement del tècnic del Barça. Guardiola va néixer el 18 de gener del 1971. De fet, s'ha esgotat amb encara no una hora el 18 de gener del 1971. Els propietaris d'aquesta loteria ripollesa expliquen que han volgut “competir” amb l'administració El Monstruo de Madrid. La propietària de l'administració El Trèbol és Pilar Sebastian. El seu fill, Marc Rosa, va fer la petició a Loterias y Apuestas del Estado i, el dimarts d'aquesta mateixa setmana, li van concedir el número. Ho van anunciar i va ser una bogeria.

Segons explica ell mateix, fins i tot s'han desplaçat fins a Ripoll gent de Barcelona per comprar aquest número. Hi ha ajudat, reconeix, el fet que un programa d'esports d'una televisió estatal en parlés i relacionés la notícia amb la del número de Mourinho. A part, van tenir moltes peticions a través d'internet.

Quan Pilar Sebastian i Marc Rosa van saber que els concedien el número 18.171, van fer cartells promocionals que han tingut molt poder d'atracció entre els clients. Amb el text “Duelo Pep versus Mou en Navidad”, anunciaven el “dècim d'en Pep”. Sigui com sigui, els ha funcionat i la pensada s'ha convertit en una bona campanya publicitària per a aquesta administració de loteria, que ha repartit molts altres premis.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.