Diumenge, 5 de febrer del 2012

Economia
Imprimeix Augmentar la font Mida de font normal Disminuir la font
Enviar un comentari
BALANÇ

Sol com un mussol

No té vergonya el govern central quan veu que no hi ha ningú que avali les seves tesis sobre la hipotètica creació de llocs de treball. Ja sabem que els agents socials sempre tendeixen al pessimisme en aquestes qüestions, però no són només ells els que prediuen un segon semestre negre per a l'evolució de l'atur, sinó que els experts i organismes internacionals coincideixen a fer els mateixos càlculs. Assegut darrere la taula d'un ministeri, les coses es veuen diferents i, pel que sembla, no es té constància de la realitat de les empreses, moltes de les quals estan en situació límit després de dos anys de crisi.

Darrera actualització ( Divendres, 3 de setembre del 2010 02:00 )
Publicat a

Desar aquesta pàgina a:

Google! Digg! Reddit! Del.icio.us! Mixx! Live! Technorati! StumbleUpon! Simpy! Yahoo! Wikio Barrapunto.com webeame.net Meneame Twitter Facebook! La Tafanera

Comentaris

Escriure un comentari
Identificar-me. Si ja esteu registrats, abans d'enviar un comentari us heu d'identificar.
Registrar-me. Per opinar sobre aquesta notícia cal estar registrat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable donar-se d'alta en el registre del Grup Hermes i acceptar les Normes de Participació. No s'admetran registres incomplets ni comentaris que vulnerin els drets i l'honorabilitat de les persones.
El Grup Hermes no es responsabilitza dels comentaris fets pels usuaris ni els comparteix perquè enten que són responsabilitat exclusivament seva. Per aquest motiu tots els comentaris es veuran signats amb el nom, els cognoms i la població de llurs autors.
El Grup Hermes es reserva el dret de no publicar els comentaris que no s'ajustin a aquestes normes.
Si té problemes per fer comentaris comprovi les solucions als problemes més habituals a l'apartat corresponent a l'ajuda.
 

Enquesta de la setmana

Creu que amb la nova reforma financera s’aconseguirà un major accés al crèdit?
 

Edició en paper d'aquesta setmana

Última portada

L'agenda de L'Econòmic

Més llegides

L'Econòmic a Facebook

Tradueix-nos - Translate

Especials

Primer aniversari de L'Econòmic