Dijous, 17 de maig del 2012

Economia
Imprimeix Augmentar la font Mida de font normal Disminuir la font
Enviar un comentari
BALANÇ

El relleu

Alguns ja s'han espavilat per dir que ara ells són el relleu ideal per ocupar l'espai que ha deixat Spanair. Encara no estava presentat el concurs de creditors de la companyia aèria catalana que Vueling expressava públicament la seva defensa a ultrança de l'aeroport del Prat i la seva aposta perquè es converteixi en un hub. Un moviment força sorprenent, si es compara amb l'activitat real d'aquesta filial d'Iberia en els últims anys, centrada a alimentar Barajas. L'opció més assenyada és que companyies estrangeres –excloent les de baix cost– vegin en el Prat una bona oportunitat de creixement.

Darrera actualització ( Diumenge, 5 de febrer del 2012 02:00 )
Publicat a

Desar aquesta pàgina a:

Google! Digg! Reddit! Del.icio.us! Mixx! Live! Technorati! StumbleUpon! Simpy! Yahoo! Wikio Barrapunto.com webeame.net Meneame Twitter Facebook! La Tafanera

Comentaris

Escriure un comentari
Identificar-me. Si ja esteu registrats, abans d'enviar un comentari us heu d'identificar.
Registrar-me. Per opinar sobre aquesta notícia cal estar registrat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable donar-se d'alta en el registre del Grup Hermes i acceptar les Normes de Participació. No s'admetran registres incomplets ni comentaris que vulnerin els drets i l'honorabilitat de les persones.
El Grup Hermes no es responsabilitza dels comentaris fets pels usuaris ni els comparteix perquè enten que són responsabilitat exclusivament seva. Per aquest motiu tots els comentaris es veuran signats amb el nom, els cognoms i la població de llurs autors.
El Grup Hermes es reserva el dret de no publicar els comentaris que no s'ajustin a aquestes normes.
Si té problemes per fer comentaris comprovi les solucions als problemes més habituals a l'apartat corresponent a l'ajuda.
 

Enquesta de la setmana

Creu que Catalunya tindrà aviat una hisenda pròpia tant si hi ha pacte amb el govern estatal com si no n’hi ha?
 

Edició en paper d'aquesta setmana

Última portada

Esdeveniment recomanat

L'agenda de L'Econòmic

Més llegides

L'Econòmic a Facebook

Tradueix-nos - Translate

Especials

Primer aniversari de L'Econòmic