Economia

Conveni per a la formació del sector turístic

Acord entre la Diputació i l’Obra Social La Caixa per valor de 25.000 euros

El president de la Diputació de Girona i del Patronat de Turisme de la Costa Brava Girona, Pere Vila, i el director territorial de CaixaBank a Catalunya, Jaume Masana, van renovar ahir el compromís conjunt per impulsar la formació entre petites empreses i nous emprenedors del sector turístic. La finalitat del conveni és afavorir el desenvolupament de les diverses activitats de caràcter cultural, social i de formació que el Patronat de Turisme du a terme en la seva activitat, en concret en relació amb els programes de formació presencials i en línia que s’organitzin fins al 31 de desembre del 2017 i en relació amb els Premis G! de comunicació.

Per la seva part, l’Obra Social La Caixa es compromet a fer una aportació al Patronat de Turisme Costa Brava de la Diputació de Girona per valor de 25.000 euros. El Patronat de Turisme organitza anualment, des del 2005, els Premis G! de comunicació turística de les comarques gironines amb l’objectiu de reconèixer i premiar la trajectòria i la bona gestió empresarial dels professionals turístics gironins. També promou, amb el premi de recerca, el coneixement científic d’aquesta activitat aplicada a les comarques de Girona. En aquest sentit, i específicament, La Caixa dona suport als premis de comunicació de les comarques gironines des dels inicis.

Pel que fa a les jornades tècniques i tallers de formació, la voluntat del Patronat de Turisme és dur a terme noves activitats formatives per fomentar la formació contínua dels professionals del sector i incrementar la competitivitat de la indústria turística gironina a través del programa Turisme 360 graus. En aquest sentit, en els darrers tres anys, el Patronat de Turisme percep l’aportació de La Caixa en aquesta activitat. Des del 2014 i fins a l’actualitat, s’han impartit 50 tallers presencials amb l’assistència de 1.656 professionals tant del sector públic com privat dels àmbits de l’allotjament turístic, la restauració, les oficines de turisme, els ajuntaments, les empreses de comunicació i digitals, etc. La programació impartida ha girat entorn de les xarxes socials, relats de marca, la creació de continguts per a la promoció turística, l’elaboració d’un pla de màrqueting digital i estratègies de màrqueting en línia.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.