Economia

Economia

El Caravaning penja el cartell de “complet” i creix un 43% en espai

El Saló Internacional del Caravaning encara amb optimisme la 33a edició, que es va inaugurar divendres i es podrà visitar fins al diumenge dia 21. L’esdeveniment, organitzat per Fira de Barcelona, ocupa més de 63.000 m² dels pavellons 3 i 4 del recinte de Granvia de l’Hospitalet, un 43% més que en l’edició del 2016, mostrant tot el potencial d’un sector que viu un moment dolç. El saló disposa de més de set-cents vehicles en exposició i més d’un centenar d’empreses expositores, incloses les principals marques, que donaran a conèixer les últimes novetats i productes del sector. L’oferta es completa amb cinc àrees temàtiques a través d’un ampli programa d’activitats.

Segons Fira de Barcelona, la 33a edició del Saló Internacional del Caravaning ha penjat el cartell de “venut” i promet ser una de les de més èxit de la seva història. La fira, referència del sector a Espanya i al sud d’Europa, aplega 111 empreses expositores, un 10% més que fa dos anys, entre les quals hi ha les principals marques del sector, com ara Adria, Benimar, Bürstner, Carado, Caravelair, Comanche i Dethleffs.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.