Economia

L’acció promocional TasteEmotion, a Estocolm

El cicle de presentacions de l’acció TastEmotion del primer quadrimestre de 2019 s’ha tancat aquesta setmana passada a la capital sueca d’Estocolm amb quatre representacions dirigides a agents de viatges, agències organitzadores d’esdeveniments de turisme de negocis, periodistes i bloguers de viatges. Una dotzena d’agents de viatge d’agències com ara Thomas Cook, Airtours, Sunbirdie, TUI i Go in Style, tretze agències organitzadores d’esdeveniments de turisme de negocis com ER Travel i AMEX i vint-i-sis prescriptors, entre els quals hi havia periodistes i bloguers especialitzats en turisme com Premium Magazine, Gala Magazine i First Class Magazine, van participar en les quatre sessions temàtiques.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.