Economia

economia

CaixaBank atorga els seus premis a la qualitat turística

El grup NH Hotels, Meliá Hotels International, Hotel The Serras Barcelona, Gran Hotel Inglés i Hotel Don Pancho han resultat guanyadors de la segona edició dels premis Hotels & Tourism de CaixaBank a l’Estat espanyol. Els premis reconeixen la innovació i la transformació digital, la sostenibilitat i la responsabilitat corporativa i la modernització i el reposicionament de les empreses turístiques. Segons una nota feta pública ahir per CaixaBank, després d’analitzar les característiques dels diferents projectes i iniciatives presentats, NH Hotels va ser premiat en la categoria de transformació digital per la combinació dels seus serveis Check In, Choose Your Room i Online Check Out, que posen a mà dels clients que reserven per canal directe el control sobre la seva estada. Meliá Hotels International va rebre el premi de responsabilitat corporativa i l’hotel The Serras Barcelona, el Gran Hotel Inglés i l’hotel Don Pancho van ser reconeguts dins el millor reposicionament. L’acte de lliurament de premis va tenir lloc a l’estand de CaixaBank a Fitur, la important fira turística del sector, amb presència de Ion Vilcu, director del departament de membres afiliats de l’OMT, i de David Rico, director de CaixaBank Hotels&Tourism. Amb aquests guardons, CaixaBank vol impulsar noves actuacions que ajudin a fomentar la millora i renovació de les empreses dedicades al turisme, sector estratègic per al país.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.