Economia

economia

Cacaolat recuperarà el disseny del 1933 i l’envàs transparent

Cacaolat estrenarà nova imatge i recuperarà el seu disseny icònic del 1933. Si fins ara el producte es distribuïa en un envàs totalment envoltat d’una etiqueta groga, el fabricant del mític batut de cacau nascut a la granja Viader de Cardedeu i que ha passat per diverses vicissituds empresarials opta ara per despullar les ampolles i introdueix un nou recipient transparent que deixarà a la vista el producte. El nou disseny, que inclou la imatge del nen que porta a l’espatlla una gran ampolla de Cacaolat, s’aplicarà a les ampolles de grandària familiar d’un litre, així com en la recepta sense sucres i sense lactosa, per donar resposta a la “creixent” tendència dels consumidors a la “naturalitat i la transparència”, segons van assegurar portaveus de la companyia. A més, segons l’empresa, la nova imatge, sota el nom “el nou Cacaolat de sempre”, els permetrà de diferenciar-los d’altres productes similars i atreure més fàcilment els consumidors, que cada vegada fan la compra “més ràpidament” a causa de la Covid-19. En coherència amb el compromís de la companyia amb la sostenibilitat, la mateixa font de Cacaolat va assegurar que els envasos de plàstic de la gamma són cent per cent reciclables i que, de fet, ja utilitzen el 25% de PET reciclat.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.