Empreses

Seat confia la seva rendibilitat futura al nou tot terreny urbà

“Una finestra cap al futur i la rendibilitat de la marca s'ha obert.” Així parlava el president de Seat, Jurgen Stackman, després d'anunciar orgullós que Seat llançarà el 2016 un nou vehicle: l'esperat tot terreny urbà. Segons Stackman, la companyia entra així en el segment que més creix a Europa i el nou cotxe serà un “pilar fonamental” en l'estratègia de futur i cap a la rendibilitat de Seat. No es va voler pronunciar sobre les possibilitats que aquest es fabriqui a la planta de Martorell o en una altra de Volkswagen, una decisió que prendrà el grup properament.

Pel que fa als resultats de 2013, Seat va perdre 149 milions, fet que suposa quadruplicar les pèrdues de 2012. La companyia ho atribueix sobretot a l'increment de costos laborals, la pressió de preus a la baixa a Europa, el seu principal mercat, i l'increment de les amortitzacions. La facturació, però, va arribar als 6.473 milions d'euros, un 6,3% més que un any abans. Seat va vendre 355.000 unitats, un 10,6% més. A la planta de Martorell es van fabricar 390.000 vehicles, un 3,4% més.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.

Seat confia la seva rendibilitat futura al nou tot terreny urbà