Economia

turisme

El Patronat porta a París el TastEmotion

L’experiència sensorial TastEmotion, impulsada pel Patronat de Turisme Costa Brava-Girona, ha presentat l’oferta turística del territori a seixanta agents de viatges i prescriptors francesos. Alhora, deu empreses turístiques de la demarcació han participat activament en les quatre sessions de TastEmotion, en què s’aprofita per fer treball en xarxa amb els agents de viatges. Els actes s’han adreçat a grups selectes d’agents de viatges i periodistes de comunicació especialitzats del país i hi han participat membres d’empreses gironines: Santa Marta Hotel i Spa, Lloret Convention Bureau, Peralada Resort, la Costa Golf i Beach Resort, Gigs Girona, Lloret Turisme, Oficina de Turisme de Begur, Bitò Produccions, Visit Palafrugell, Turismon, Naturalwalks i l’Oficina de Turisme de Calonge-Sant Antoni. TastEmotion inclou un videomapatge (mapping) i un àpat elaborat pel xef del restaurant CasaMar, Quim Casellas.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.