ENRIC GIMENO

GERENT DE SARFA, GRUP MOVENTIS

«Estem creant una nova Sarfa»

El gerent de Sarfa creu que l'empresa encara té molt marge per créixer a tots els nivells i que els vols de baix cost els beneficien

Va ocupar la gerència de Sarfa el 2007, en una època d'expansió, cosa que ara no podem dir.

–Malgrat la crisi actual, l'empresa ha optat per no estar amb els braços plegats, no?
–«Exacte. Nosaltres el que hem procurat és afrontar la crisi amb més activitat. No podem anar dient que no creixem, que no fem. Sabem que la crisi hi és, que afecta a tothom, també a nosaltres, ja que si hi ha menys gent que va a treballar també hi haurà menys gent que mourem. El que hem de procurar és de motivar el públic que tenim perquè siguin més els que s'apuntin d'aquells que fins ara utilitzaven altres mitjans de transport. Per això tot aquest reguitzell de campanyes.»
–Renovar-se o morir.
–«És així. Estem creant una nova Sarfa. L'empresa és de l'any 1921, però el 2008, amb les noves instal·lacions, més modernes i amb nova tecnologia, vam optar per crear tot el necessari per poder fer aquest creixement i poder afrontar els propers anys amb garanties. Estem en constant moviment, millorant el transport que tenim en aquests moments.»
–Les campanyes que tiren endavant afecten tots els serveis. On és el sostre de Sarfa?
–«Crec que el sostre de Sarfa és molt amunt. Només cal pensar que a la nostra zona d'influència tenim 450 escoles i donem servei a 80. Sarfa té ganes d'assolir nous reptes. A més, tenim la sort d'un grup que també ens ajuda. El sostre el veiem lluny. Cada dia hem de treballar perquè demà pugi més gent a les nostres línies.»
–Quin és ara el vostre gran problema?
–«El nostre gran problema seria no fer res. Per això estem lluitant amb nous serveis i productes que puguin captar nous usuaris i descobrir noves formes de viatjar.»
–Detecten sorpreses en exposar els seus projectes?
–«Moltes empreses opten ara per replegar-se. Sarfa no té aquesta línia. Cada dia treballem amb la il·lusió de demà. Les comarques gironines tenen un gran potencial.»
–Els vols de baix cost els fan mal o no?
–«Els vols de baix cost ens beneficien. Abans era més habitual veure operadors estrangers que venien amb els seus autocars. Ara vénen amb l'avió i això afavoreix les empreses locals.»


Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.