Economia

Èxit de vendes del nou Vichy Catalán

L'innovador format d'1,2 l ha fet duplicar les vendes en volum de superfície constant als establiments catalans

Vichy Catalán fa un pas més en la seva estratègia de R+D+i de producte llançant al mercat la seva genuïna aigua mineral natural carbònica Vichy Catalán en un envàs d'1,2 litres. La nova ampolla, que ara es distribuirà a tot l'Estat, ha tingut molt bona acollida a Catalunya, on s'ha realitzat el llançament de vendes durant els últims mesos. Segons les dades recollides en aquest llançament, les vendes han augmentat un 50% en volum de superfície constant. És a dir, en les superfícies on ja es venia l'envàs d'1 litre de Vichy Catalán s'ha incorporat el nou format d'1,2 litres el volum de vendes i en els dos formats ha crescut el doble. El llançament del nou envàs se sustenta en una campanya de comunicació molt atrevida i trencadora, en la línia innovadora dels últims espots de la marca, on la nova ampolla esdevé la protagonista d'un partit de rugbi.

La nova ampolla d'1,2 litres s'ha fabricat amb un material molt resistent (politereftalat d'etilè, PET) que preserva totalment les propietats organolèptiques del producte, la seva frescor i el seu gas natural, alhora que li confereix major comoditat i seguretat. El nou envàs també incorpora el disseny de l'ampolla Gaudí que forma part inherent dels productes Vichy Catalán. Amb el nou format, el Grup Vichy Catalán ja ha captat nous clients, i espera consolidar nous moments de consum i ampliar la categoria de l'aigua mineral amb gas embotellada que complementa els formats tradicionals de Vichy Catalán en vidre d'1 litre, 500 ml i 250 ml. Es pot adquirir de manera individual o en capses de sis unitats.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.