Esade renova la seva imatge per adaptar-la “als temps canviants”
El nou logotip també és una picada d’ullet al passat per reivindicar els principis fundacionals de l’escola de negocis
Esade ha renovat la seva imatge de marca per adaptar-la al “context canviant i dinàmic”, segons l’agència Firma, responsable del projecte, en col·laboració amb Vega Sainz i Oriol Iglesias, directora de màrqueting i professor associat del departament de direcció de màrqueting de l’escola de negocis, respectivament.
Sense perdre el focus en el futur, el logotip també suposa una mirada al passat amb la voluntat de reforçar la missió fundacional d’Esade, seixanta anys després del seu naixement. De fet, hi ha referències al primer logo d’Esade, amb les lletres en caixa baixa. D’altra banda es reforça amb l’eslògan en anglès “Do Good. Do Better”, que apel·la a la creació d’una societat més justa i pròspera.
Un altre dels canvis més evidents és el color. S’ha substituït el cian corporatiu per un blau més fosc que, segons els autors, “aporta elegància i ajuda a crear un look & feel digital”.