Eines

Focus per millorar el rendiment personal

El GTD (Getting Things Done) és una metodologia de productivitat personal que redefineix com enfocar la vida i la feina sense que això impliqui incrementar el nivell d’estrès. El seu creador és el consultor David Allen, que en aquest quadern de treball col·labora amb Brandon Hall, entrenador de persones i equips en l’àmbit de l’alt rendiment. L’objectiu és facilitar l’aplicació de la metodologia exposada en el llibre original.

Cada capítol identifica els desafiaments a què han de plantar cara les persones que tenen massa coses a fer i viuen constantment amb una sobrecàrrega de tasques sovint rutinàries.

La guia resumeix les deu accions que han de permetre incorporar el GTD a la vida quotidiana.

Organízate con eficacia (cuaderno de trabajo)
David Allen i Brandon Hall
Empresa Activa 16€


Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.