Economia

Caprabo estrena un model de supermercat

Una inversió de 80 milions d'euros, un augment d'un 15% de producte i un 20% més d'espai dedicat als frescos són els trets bàsics de la nova generació de supermercats Caprabo que s'han presentat en el buc insígnia de la companyia, la botiga de l'Illa Diagonal, a Barcelona.

“Caprabo és un operador important en el nostre mapa comercial”, va afirmar el conseller d'Empresa i Ocupació, Felip Puig, que va visitar l'adaptació al nou concepte de la instal·lació de L'Illa. La companyia “s'avança, un cop més, i es posa al capdavant de les empreses que avui estan assumint nous reptes”, va assegurar Puig.

El director general de Caprabo, Alberto Ojinaga, va anunciar que la transformació, que s'acabarà el 2016, ja s'ha fet “en el 25% del total de la xarxa de supermercats de la firma, que ja sumen 364”. Segons Ojinaga, “donem un impuls al comerç, incorporant en les botigues les noves tendències de consum”, que van cap “a la llibertat d'elecció dels consumidors i suposen també la recuperació dels valors tradicionals del comerç de proximitat”.

Per presentar el model de supermercat, a Caprabo van organitzar la iniciativa La teva compra gratis, que es va dur a terme divendres passat a l'establiment de L'Illa Diagonal i que dissabte es va repetir en aquesta botiga i a 21 establiments més de Barcelona.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.