Gran Angular

Catalunya rebrà 155,4 milions per a l’autoconsum fotovoltaic

Amb els recursos procedents del pla de recuperació estatal i dels fons europeus, podrà instal·lar 538 MW nous

El BCE no alentirà el ritme de compra d’actius fins el mes de setembre

El regulador, tot i els senyals de recuperació econòmica, creu que cal ser prudent i esperar per no afectar la solidesa de l’euro

Catalunya va reduir un 0,1% les emissions de CO2 l’any 2018

Segons l’Informe de situació de les emissions de CO2 al món - any 2019, a Catalunya es van registrar 5,78 tones per càpita

Barcelona Energia genera un estalvi de 70.000 euros als comerciants de dotze mercats municipals

Amb estudis gratuïts sobre les seves necessitats energètiques, els botigues han aconseguit estalvis del 18% en el seu rebut anual

La UPC és la universitat que més patenta a l’Estat

L’any 2020, la Universitat Politècnica de Catalunya (UPC) va realitzar quinze sol·licituds, com ha registrat la Oficina Europea de Patents (OEP)

Jesús Torres
President de l'Associació Espanyola de Directius de Recursos Humans

“Després de la covid-19, l’expressió clau serà parlar d’adaptació laboral”

Jesús Torres acaba de ser escollit nou director de l’Associació Espanyola de Directius de Recursos Humans (AEDRH), que compta amb 900 associats. Creu que la fórmula del teletreball ha arribat per...

Autcat creu que la proposta de cotitzacions del ministeri perjudica els autònoms de rendes baixes

Autònoms de Catalunya defensa la cotització en funció dels ingressos reals, sempre que s’integri en el Règim General

PERE MACIAS
COORDINADOR DEL PLA DE RODALIES DE CATALUNYA 2020-2030

“Hem posat les mesures perquè el pla de Rodalies es compleixi”

L’exconseller d’Obres Públiques de la Generalitat (quan Jordi Pujol era president) diu que és “evident” la falta històrica d’inversió de l’Estat en infraestructures a Catalunya, però també que el pla de Rodalies que coordina té totes les eines perquè acabi bé. Fotos: Josep Losada

La incorporació de la dona a les TIC segueix sent un desig

‘Womanwashing’. Impulsar el talent femení en ciència i tecnologia guanya adeptes però no s’avança en resultats

L’ofec de la covid

Per evitar que tanqui el 40%, cal un ajut mínim de 5.000 milions al comerç i l’hostaleria, segons l’observatori Eixos

Tips de treballar des de casa i sols

Un any després de la implementació massiva del teletreball, la major part dels empleats el vol combinar amb l’oficina

Comerç electrònic com a nova realitat postcovid

La declaració i entrada en vigor de l’estat d’alarma arran de la pandèmia de la covid-19 –que es va aprovar pel Reial decret 463/2020, de 13 de març– va implicar, entre d’altres mesures, una...

‘Boom’ de firmes que han de trobar relleu

Els empresaris pertanyents a la generació del ‘baby boom’ han entrat de ple en la jubilació. El fenomen pot suposar una pèrdua considerable de teixit empresarial

Toc d’Europa pel treball públic precari

La temporalitat i l’envelliment amenacen les plantilles de les administracions després d’anys d’austeritat. Brussel·les diu que cal corregir-ho per accedir als fons de recuperació

Reciclatge sota sospita

El nou sistema de devolució i recompensa Reciclos per a la gestió de la deixalla d’envasos aixeca polèmica

The Pack Finder connecta marques i proveïdors del sector del packaging

El Clúster del Packaging i 3DClick creen un marketplace en què les marques, mitjançant l’eina del 3D, personalitzen el tipus d’envàs que desitgen

La cosmètica va augmentar les vendes tot i la pandèmia

Segons el Baròmetre del Beauty Cluster, fins a un 71% de les empreses ha mantingut o incrementat les vendes

Expat Market, mercat on line per a expatriats

La plataforma subministra als residents a altres estats productes com oli, pernil, conserves, embotits i altres

Comença a caminar La Zona, primer mercat digital solidari

La nova plataforma oferirà productes i serveis que seran exclusivament de cooperatives que treballen amb criteris socials i ambientals

El propòsit de marca, per damunt del compte de resultats

Experts en comunicació corporativa i màrqueting constaten a la trobada Zoom Marques que el consumidor exigeix conscienciació social i ambiental al producte