Empreses

Whirlpool vol créixer amb més tecnologia

El fabricant d'electrodomèstics presenta a quatre ciutats de l'Estat la nova gamma de productes caracteritzada per l'estalvi energètic

Les operacions de l'Estat espanyol i Portugal es controlen des de Barcelona

Whirlpool Iberia enceta una etapa que coincideix amb l'elecció de Gabriele Esposito com a nou director general per a l'Estat espanyol i portuguès. En l'etapa nova hi ha l'objectiu de fer créixer l'empresa a partir de la comercialització d'una gamma de productes nous d'alta tecnologia per a la llar amb importants estalvis energètics. Per això a la firma, amb seu a Barcelona per a la zona Iberia, han començat una campanya itinerant per quatre ciutats per mostrar les seves novetats.

Barcelona, Madrid, Bilbao i València seran els indrets on es podrà contemplar durant diverses sessions “la segona fase de la tecnologia 6th Sense, que converteix la tecnologia d'altes prestacions en estalvi i eficiència per a tots els productes”, diu el nou responsable de la multinacional a l'Estat espanyol des del febrer passat.

Whirlpool Emea (Europa, el Pròxim Orient i l'Àfrica), amb centre d'operacions a Comerio (Varese, Itàlia), opera a l'Estat espanyol des del 1989 i té la seu a la capital catalana. Des de l'Estat espanyol, la companyia actua a través dels departaments de màrqueting, servei al client, logística, administració, recursos humans i finances. La gestió comercial es du a terme localment en cada país i va enfocada als canals Cuina i comerç al detall.

“El nostre objectiu no és ser líder o tenir la quota més gran de l'Estat, sinó ser líders en servei al client”, sentencia Gabriele Esposito, italià i llicenciat en Economia d'empresa per la Universitat de Milà. Però per aconseguir aquest objectiu, el nou responsable va explicar que “la màxima prioritat de la multinacional és la forta inversió en tecnologia punta”.

Amb el lema “el valor de la diferència” Whirlpool acaba de presentar en la gamma de fred un producte “capaç de controlar l'humitat i la temperatura conservant la frescor fins a 4 vegades més”. En rentaplats, presenta un aparell que només consumeix sis litres d'aigua per rentat, l'aparell que “menys aigua consumeix del món”, assegura Esposito. Pel que fa a la cocció, també ha donat a conèixer forns sense ús de detergents i amb un mínim cost i impacte mediambiental per a la seva neteja, concretament “un 97% menys que un cicle pirolític estàndard i en només 30 minuts”.

Whirlpool va néixer el novembre de l'any 1911. Al cap d'un segle, opera a 170 països, on dóna feina a 68.000 treballadors d'arreu del món. L'any 2011 les vendes de Whirlpool Corporations van ser d'un total de 18.700 milions de dòlars.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.