economia
CriteriaCaixa nomena José María Méndez nou director general
La comissió executiva del Consell d’Administració de CriteriaCaixa, el hòlding inversor que gestiona el patrimoni empresarial de la Fundació “la Caixa”, ha nomenat a José María Méndez nou director general de la companyia.
Méndez, que fins al moment era adjunt al conseller delegat de CriteriaCaixa, s’ocuparà de la gestió operativa del hòlding i reportarà a la comissió executiva de CriteriaCaixa, integrada pel president del consell, Isidro Fainé, el seu vicepresident Francisco Reynés, José Antonio Asiaín i Marcos Contreras. Així mateix, també s’ha nomenat a Adolfo Feijóo director general adjunt.
El holding ha aprovat aquesta setmana el nomenament de Reynés com a vicepresident primer de l’entitat i primer executiu, després de la sortida del fins ara conseller delegat, Ángel Simón.
Méndez va ser director general de la CECA, òrgan de gestió de la patronal dels bancs creats per les antigues caixes, i conseller delegat de CecaBank fins al passat mes d’abril.
Amb anterioritat va ocupar diversos càrrecs en la Direcció general del Tresor i de Política Financera del Ministeri d’Economia (1993-2003).