“Rectificar l'aposta per Spanair és difícil quan tanta gent s'ha mullat”
En aquell moment tenien dues opcions. O bé apostar per una aerolínia que tenia la base al Prat, que estava perdent diners, que s'estava fusionant i participada per Iberia, com nosaltres, o bé per comprar una companyia aèria propietat d'una aerolínia estrangera que tenia la base a Mallorca. És evident que llavors teníem totes les cartes per no ser els escollits. Però ara ha quedat clar que no va ser l'opció més assenyada.
Doncs que d'aquí a un any, al ritme que està creixent Ryanair pot esdevenir la segona aerolínia del Prat; Easyjet avança a poc a poc però d'una manera sostinguda; Spanair està reduint la flota i no és mala opció, però no poden seguir creixent; Vueling és la primera aerolínia i està creixent, en concret un 40% en el segment de negocis, i tenim un producte que competeix amb les aerolínies tradicionals.
(Silenci.)
Vueling obre a Tolosa la primera base fora d'Espanya
Barcelona i Tolosa de Llenguadoc (dos dels vèrtexs de la regió euromediterrània) tenen un nou pont amb l'establiment de Vueling a l'aeroport francès. L'aerolínia catalana enllaçarà Tolosa amb set destinacions, entre les quals Barcelona. Vueling confia que molts tolosencs triaran el Prat com a punt de connexió per viatjar per Europa i el nord d'Àfrica. Claude Terrazzoni, president de l'aeroport (al centre de la foto, amb Josep Piqué i Álex Cruz, president i director general de Vueling, respectivament), destaca que un 60% dels usuaris són de negocis. Tolosa és la seu d'Airbus, Sanofi Aventis i Société.