Fiscal

Qui pot accedir a l'adreça electrònica habilitada (DEH)? M'avisen si he rebut una comunicació de l'AEAT?

L'accés a una DEH (adreça electrònica habilitada) pot ser realitzat directament per l'obligat tributari o per un apoderat amb poder per rebre notificacions telemàtiques de l'Agència Tributària (AEAT). En ambdós casos és necessària l'autentificació dels interessats mitjançant els certificats electrònics que s'admetin conforme l'establert en la normativa vigent.

L'Agència Tributària notificarà per carta als obligats a rebre comunicacions i notificacions electròniques la seva inclusió d'ofici, assignant-los una DEH. En els supòsits de noves altes en el Cens d'Obligats Tributaris, la notificació de la inclusió en el sistema de DEH es podrà realitzar al costat de la comunicació d'assignació del NIF definitiu.

Cal accedir periòdicament (com a mínim una vegada cada 10 dies) a la bústia de notificacions de la DEH, com si es tractés d'un altre compte de correu electrònic més. No obstant això, la Societat Estatal de Correus i Telègrafs, entitat prestadora del servei, té en compte la possibilitat, en configurar el perfil de la bústia electrònica, de consignar un compte de correu electrònic personal en el qual, de forma no vinculant, se l'informarà de les entrades de les noves comunicacions i notificacions realitzades per part de l'AEAT.

Respecte a l'accés a la bústia electrònica, un cop complerts tots els requisits indicats, el contribuent inclòs en el sistema DEH podrà accedir a la seva bústia electrònica per internet a través de http://notificacions.060.es i podrà veure la seva bústia si fa un clic a entrar. Prèviament, el sistema ens sol·licita la selecció del certificat electrònic o del DNI si es tracta d'una persona física.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.