Anem a Grècia rescata el país hel·lè més desconegut
El futur de la intermediació turística està en el coneixement exhaustiu de la destinació per la via de l'especialització i la possibilitat d'oferir productes a mida al client. Amb aquests dos pilars ha vist la llum Anem a Grècia, una agència de viatges especialitzada en el producte personalitzat al país hel·lè impulsada per Susana Casado i Alexandros Vourvoulias.
Aquesta parella de professionals del turisme -ella és catalana i ell, grec- va detectar que la riquesa de la destinació, que ells coneixen de primera mà, no acabava d'arribar al visitant que sovint opta per un producte estàndard i estereotipat. “Volem oferir una visió a mida del viatge a Grècia, d'acord amb el perfil de cada client, amb l'objectiu de mostrar el país tal com el veuen i el viuen els grecs”, explica Casado, directora d'Anem a Grècia.
INVENTARI.
Sobre la crisi econòmica i les retallades imposades al país hel·lè per Europa, Vourvoulias explica que no són percebudes pel turista: “Els clients ens pregunten per aquestes circumstàncies, però la realitat és que els problemes no afecten el visitant”, assegura.
Els 100.000 euros d'inversió inicial han estat bàsicament per finançar el lloc web (anemagrecia.com) i l'oficina d'Anem a Grècia, al passeig de Gràcia 2-4. El portal permet als clients obtenir un pla a mida gràcies a un qüestionari que orienta la proposta. L'oferta pot incloure productes de turisme d'aventura, religiós, allotjament de qualitat, relax, lloguer d'embarcacions i intercanvi amb famílies gregues.