Eines

Claus per generar l’èxit professional

José María Gay de Liébana
Professor d'economia financera i comptabilitat de la UB

“La taxa Google neix del nostre complex d’inferioritat i incompetència”

Contra el masclisme en les organitzacions

Què cal fer per evitar la mort de les empreses?

Videojoc: el creador contra la precarització

Raimond Torrents
director general de Torrents&Friends i autor del llibre 'Eventos de empresa'

“La destinació per fer un esdeveniment ja s’escull en funció de si té alternativa a l’avió”

Ser financerament independents

Capitalisme progre i descontentament

Normes d’eficiència no gaire ambicioses

Begoña del Pueyo
Periodista i autora de 'Los hábitos cotidianos de las personas que triunfan'

“Hem d’aprendre a gestionar el nostre temps i això depèn de saber dir que no”

Polònia, el país per iniciar-se a l’exterior

Un robot per separar el plàstic d’altres residus

Lluís Soldevila
Consultor, professor i autor del llibre 'Digital thinking'

“El lideratge digital és identificar i empoderar la gent partidària del canvi”

Posar les persones al centre

Canviarà l’estratègia als bancs centrals?

Escenaris d’un nou desenvolupament

Maridar plàstic i electrònica

Esade renova la seva imatge per adaptar-la “als temps canviants”

Patricia Coll
Autora del llibre "Newsjacking posdigital, el secuestro de noticicas en la estrategia de comunicación"

“Les empreses han d’aprendre a dialogar amb el seu públic; ara és fàcil”

Control per preservar el medi